Een onofficieel Huggy Wuggy-oorsprongsverhaal
I'm not a Monster: Wanna Live is een gratis te spelen avontuur dat een oorsprongstheorie onderzoekt over Huggy Wuggy, de iconische blauwe mascotte uit de Poppy Playtime-franchise. In dit puzzle-spel van Great Arcade Games speel je als een jong meisje dat een gevaarlijke fabriek om haar jeugdvriend te redden.
Wat I'm not a Monster: Wanna Live onderscheidt van de rest van de Huggy Wuggy-features, is dat dit eigenlijk een verhaal heeft. Andere spellen waar je de mascotte kunt zien zijn Poppy Rope Game of Poppy Game - It's Playtime.
Red Huggy of zie hem vallen
I'm not a Monster: Wanna Live bevat een hartverwarmend verhaal dat het onderscheidt van andere soortgelijke games. Het bevat niet alleen bekende elementen uit het originele spel, maar het probeert ook spelers een achtergrondverhaal te geven bij de populaire mascotte. Je speelt als een naamloos klein meisje dat Playtime Co verkent, de fabriek die veel speelgoed maakt, waaronder Huggy Wuggy.
Het spel is verdeeld in afzonderlijke fasen
strong>, elk met zijn eigen puzzels. Er zijn echter geen tutorials of handleidingen en je moet zelf bepalen wat er voor elk niveau moet gebeuren. Je personage is ook uitgerust met het bekende Grab Pack: twee robotarmen die kunnen worden gebruikt om op veilige afstand met objecten te communiceren. In plaats van de moeilijkheidsgraad te verhogen, worden krankzinnige puzzels en makkelijke puzzels willekeurig gemengd.
Naast zorgvuldig doordachte decorontwerpen, gebruikt de game ook animatie waarmee u van elk evenement kunt genieten. Of je nu een puzzel met succes oplost of je Grab Pack aan flarden ziet scheuren, er zijn sequenties die alles de moeite waard maken. Helaas heeft de game een korte playthrough. Of het nu een beslissing was om het verhaal relevant en coherent te houden of niet, het zorgt ervoor dat je meer van deze game wilt spelen.
Een verfrissende instap
In een app-markt die steeds meer verzadigd raakt door Poppy Playtime-ripoffs, ben ik geen monster: Wanna Live is een van de meest gedenkwaardige—voornamelijk omdat van zijn poging om uit te leggen waar het alomtegenwoordige monster vandaan komt. Met een klassiek verhaalarchetype dat zijn geweldige decor en vloeiende animatie bindt, is dit spel van begin tot eind leuk, hoewelhet vrij snel eindigt.